Dec 12

Archos Gamepad 2 review

Android reprezinta sistemul de operare cu cei mai multi utilizatori de pe sectorul mobil. Tabletele sau telefoanele ce folosesc acest sistem de operare promovat de Google detin o suprematie covarsitoare, in ciuda calitatilor demonstrate de cele ce folosesc iOS sau Windows 8. Aceasta platforma a reusit destul de repede sa se impuna datorita sprijinului masiv al dezvoltatorilor, dar si al companiei mama, Google. Totodata, tabletele moderne se concetreaza pe fiecare aspect al activitatii noastre in lumea virtuala. Fie ca lucram sau ne distram, aceste “jucarii” reusesc sa ne ofere cam tot ce avem nevoie. Cresterea puterii acestor dispozitive a insemnat si o dezvoltare a industriei jocurilor, ele ajungand sa constituie o alternativa de luat in seama la clasicele console sau pc-uri. Multi utilizatori isi cumpara o tableta pentru gaming, iar acest lucru obliga producatorul la un efort tehnologic superior, stiut fiind faptul ca acestea necesita specificatii tehnice avansate.

Archos, un nume destul de mare pe piata tabletelor, s-a concentrat si asupra iubitorilor jocurilor de pe Android. Firma franceza a incercat sa ofere o experienta adecvata, profesionista am putea spune, destul de asemanatoare cu cea oferita de console. A aparut astfel Archos Gamepad 2, un produs destul de interesant, ce priveste tableta diferit, continuand abordarea inceputa cu primul gadget din seria Gamepad. Aceasta poate deveni un dispozitiv dedicat gaming-ului, fara a neglija insa, celelalte activitati specifice unei tablete. Cu un look ce aminteste mai mult de consolele portabile, in special cu cel al PlayStation Vita, tableta noastra beneficiaza de butoane dedicate ce transforma acest dispozitiv intr-o adevarata “consola portabila Android”. Specificatiile sunt destul de bune, un asemenea dispozitiv dedicat trebuind sa se descurce unui stress zilnic destul de mare. Archos Gamepad 2 priveste gaming-ul dintr-un punct de vedere diferit, utilizatorul Android interesat de aceasta activitate beneficiind de avantajele ce se regasesc, traditional, doar pe consolele portabile clasice. In acelasi timp, pentru a constitui o varianta de luat in seama fata de consolele portabile, aceasta tableta trebuie sa aiba un pret bun. Se pare ca firma franceza doreste sa se afirme si, cum altfel ar putea decat prin aparitia unui dispozitiv nou, cu o filosofie diferita. Beneficiind de aceste aspecte pozitive, produsul de astazi este cel putin o aparitie exotica in lumea oarecum standardizata a tabletelor.

Poze Archos Gamepad 2

Procesor Archos Gamepad 2 (CPU)

Pentru a face fata provocarilor extrem de puternice, acest dispozitiv trebuie sa detina un schelet robust. De asemenea, autonomia trebuie sa fie foarte buna pentru ca produsul nostru sa functioneze impecabil. Spre deosebire de predecesorul sau care avea un dual-core Rockchip, Archos Gamepad 2 apeleaza la un quad-core Cortex A9 ce ruleaza tot la 1.6 GHz. Pentru a mentine pretul destul de jos, producatorul nu a adus pe dispozitivul sau cea mai noua tehnologie, dar, solutia aleasa sa achita cu brio sarcinii impuse. Jocurile vor rula bine, indiferent de cerintele tehnice minime. Memoria RAM de 2 GB este de real ajutor, ea sprijinind procesorul in sarcinile zilnice.

Placa video Archos Gamepad 2 (GPU)

Concentrandu-se pe rularea jocurilor, acest aparat mobil trebuie sa detina o solutie grafica buna. Remarcam existenta unui GPU Mali-400 MP4, un quad-core care este destul de puternic. El se descurca excelent, majoritatea jocurilor nefacandu-i nici un fel de problema.

Display Archos Gamepad 2

Rularea jocurilor are nevoie de un hardware puternic, dar si de un ecran deosebit. Degeaba ai putere mare de procesare, daca imaginile sunt redate prost. Totusi, nu trebuie sa ne asteptam la un varf de gama. Remarcam insa existenta unui display IPS de 7 inch, capacitiv, cu o rezolutie de 1280×800 pixeli. Imaginile in miscare sunt redate bine, iar luminozitatea este peste medie.

Alte functii Archos Gamepad 2

• – Este prezenta o camera frontala, si, desi nu stim prea multe despre ea, credeam ca pe un asemenea dispozitiv ea este modesta si isi are rostul doar daca utilizati serviciile de apeluri video.
  • – Capacitatea de stocare onboard este de 8GB sau 16GB, produsul beneficiind de un slot microSD ce accepta carduri de pana la 64 GB.
  • – Conectivitatea prezenta este destul de buna: WiFi Dual-Band, Wireless display, Bluetooth, HDMI, micro USB (2.0) si USB OTG.
  • – Tableta noastra ruleaza Android 4.2.
  • – Nefiind doar o tableta cu cateva butoane, Archos Gamepad 2 beneficiaza de optimizari pentru folosirea butoanelor dedicate in jocuri.
  • – Asphalt 8: Airborne si Modern Combat 4: Zero Hour vin preinstalate, ele beneficiind de suport pentru butoanele acestei console-tableta.

Unboxing and Video Review Archos Gamepad 2

evomag Verifica Pret La: EvoMag verifica pret
marketonline Verifica Pret La: MarketOnline verifica pret
Flanco Verifica Pret La: Flanco verifica pret

Archos Gamepad 2 reprezinta o aparitie interesanta in peisajul tabletelor Android. Aceasta noua abordare poate realiza o schimbare de atitudine fata de gaming-ul pe Android, care se poate ridica la un nivel inalt, asemanator celui de pe consolele mobile. Anuntat inainte de Craciun, Archos Gamepad 2 poate fi un cadou ideal de Craciun.