Feb 13

Tableta iTab Hallo 70 review

Producatorii autohtoni activeaza pe piata tabletelor ieftine cu destul de mult succes. Dovada acestui lucru este multitudinea lor, dar si cota de piata castigata de “localnici”. Acestia reusesc sa se mentina, cunoscand preferintele romanilor, care urmaresc sa cumpere tehnologie de ultima ora, dar sa coste extrem de putin. Numeroase dispozitive existente pe piata se incadreaza in aceasta categorie a produselor destul de avansate tehnologic care costa nu foarte mult. Aceasta reteta s-a dovedit a fi una de succes. Raportul calitate-pret optim a fost urmarit de mai toti producatorii care s-au hotarat sa intre pe acest segment de piata. Infotouch este o firma romaneasca ce s-a dovedit foarte activa pe segmentul dispozitivelor mobile entry-level. Tabletele iTab au in spate acest producator. Succesul acestor produse a fost destul de mare, ele situandu-se in topul preferintelor cumparatorului roman.

Noi am prezentat nu demult un asemenea dispozitiv, este vorba de iTAB 703, o tableta nu foarte performanta, dar care oferea destul de multe la pretul ei. Pe aceeasi linie, Infotouch a lansat noua tableta iTAB Hallo 70. Neavand mari pretentii, aceasta tableta asigura conectarea la internet extrem de bine, de oriunde. In acelasi timp, activitatile zilnice ale unui utilizator obisnuit, cum ar fi rularea unui film, navigarea pe internet sau auditia colectiei muzicale se realzeaza in conditii optime. Aceasta tableta nu promite mai mult decat ofera, fiind un dispozitiv solid, ce isi realizeaza sarcinile cu brio, totul la un un pret foarte bun. Avand si conexiune GSM, iTAB Hallo 70 poate fi folosita si pe post de telefon, desi datorita dimensiunilor sale, asa lucru va fi mai greu, fara vreo casca bluetooth. Produsul nostru este realizat din materiale bune, detaliile fiind lucrate cu grija. Aspectul sau este unul placut ochiului, neexistand insa elemente de design “revolutionare”. Per ansamblu putem vorbi despre un produs solid, care arata bine, cu specificatii tehnice bune, totul la un pret excelent.

Poze  iTAB Hallo 70

Procesor iTAB Hallo 70 (CPU)

Fiind un produs situat in zone entry, acest dispozitiv nu putea avea un schelet tehnic prea performant. La acest nivel, performanta este definita altfel, diferit decat la un varf de gama. Tableta noastra contine un procesor  Cortex A7 dual-core, destul de slabut, ce ruleaza la 1,3 GHz. Totodata, memoria RAM prezenta are valoarea de 1 GB, o cantitate buna pentru nivelul produsului. Aplicatiile vor rula multumitor, fara intarzieri enervante, datorita, in special, memoriei RAM. Totusi, nu va asteptati la un multitasking prea “avantgardist”.

Placa video iTAB Hallo 70 (GPU)

Ca orice produs din categoria sa, el nu poate avea decat o solutie grafica multumitoare, care sa faca fata jocurilor la un nivel de baza. Aceasta tableta nu este pentru jocuri, iar acest lucru trebuie avut in vedere cand se achizitioneaza un asemenea produs. Totusi, Mali 400MP, procesorul grafic ales, se descurca surprinzator de bine in jocuri, fiind sprijinit de memoria RAM indestulatoare.

Display iTAB Hallo 70

Pretul scazut urmarit impunea gasirea unui panou ieftin si relativ bun, care sa poata faca fata provocarilor la acest nivel. Producatorul s-a oprit asupra unui LCD LED de 7 inch, capacitiv si multitouch, cu o rezolutie de 1024×600 pixeli. Nimic deosebit la acest display, lucru ce nu deranjeaza, deoarece nici nu se cere asa ceva. Totul se afla in limita clasei.

Alte functii iTAB Hallo 70

• – Sunt prezente doua camere mediocre, una de 1 MPx, cealalta avand o rezolutie VGA. Pretul scazut cere cateva compromisuri, iar aceste camere sunt rezultatul acestora. Totusi, aceste camere foarte slabe nu ne deranjeaza, deoarece la nivelul acesta nu se urmareste calitatea foto sau video. Pe de alta parte, camera frontala isi face treaba in cazul apelurilor video.
  • – Cei 8 GB capacitate de stocare onboard pot fi extinsi cu ajutorul unui card microSD.
  • – Conectivitatea este buna: 802.11 b/g/n, Bluetooth, 3G, GPS sau port USB.
  • – Android 4.2.2 Jelly Bean pune in miscare acest produs interesant.
  • – Cei 3000 mAh asigura bateriei capacitatea de a sustine tableta noastra o perioada destul de lunga de timp.

Unboxing and Video Review iTAB Hallo 70

flanco Verifica Pret La: Flanco verifica pret
Okazii Verifica Pret La: Okazii verifica pret

iTAB Hallo 70 este o tableta buna, la un pret excelent. Nefiind o tableta cu fite, ea ofera cumparatorului posibilitatea realizarii activitatilor de baza ce se regasesc pe un asemenea dispozitiv. Realizata din materiale de calitate, solida si portabila, tableta iTAB Hallo 70 reprezinta o alegere inspirata pentru cei ce cauta asa ceva la un asemenea produs.