Aug 13

Telefon Xiaomi Redmi Note review

Piata chineza este una foarte mare, lucru ce atrage atentia tuturor producatorilor. Marile firme multinationale si-au deschis in aceasta tara-continent birouri si reprezentante, tocmai pentru a-si face mai bine cunoscuta oferta. In acelasi timp insa, nu putem sa nu remarcam cresterea sustinuta a firmelor locale, care au devenit treptat firme cu renume mondial. Huawei, ZTE sau Lenovo sunt doar cele mai cunoscute. Totusi, in ultima perioada asistam la aparitia unor producatori cu nume exotice, nume ce incep sa spuna ceva. Oppo sau Xiomi nu sunt chiar niste necunoscute pentru noi, dar nici nu ne spun mare lucru. Poate cei care sunt pasionati de acest domeniu sa cunoasca indeaproape produsele celor doua firme. Cert este ca, marele public nu prea a auzit de aceste branduri. Viitorul insa poate fi excelent, mai ales pentru Xiomi, ale carui terminale excelente au inceput sa fie aduse si pe meleaguri mioritice.

Astazi va vom prezenta Xiomi Redmi Note, un telefon cu un nume oarecum incalcit. Cu toate acestea, produsul in sine beneficiaza de toate atu-urile pentru a fi un succes, mai ales pe piata romaneasca unde pretul este esential. Romanul, asemanator chinezului, prefera tehnologie de ultima ora la un pret foarte mic, chiar daca numele producatorului nu spune nimic. Deci ce aduce nou acest terminal? Aspectul sau este unul elegant, in ciuda notei sportive a acestuia. Specificatiile sunt excelente, din toate punctele de vedere, iar pretul unul adaptat piatei romanesti. Xiomi Redmi Note apare in doua modele, unul 3 G (o versiune a sa este adusa si la noi), si unul 4 G (indisponibil, inca, in Romania). Ambele versiuni atrag prin ceea ce ofera. Versiunea 4G, beneficiaza de cateva puncte forte ce ar putea sa determine magazinele locale sa o aduca in magazine cat de curand. Cert este ca tara-conntinent, China, reuseste sa devina un jucator important intr-un domeniu aflat, pana nu demult, la discretia altora

Modele disponibile:

• Xiomi Redmi Note 3G – 1 Gb sau 2 Gb RAM, Mediatek MT6592, dual-sim
  • Xiomi Redmi Note 4G – 2 Gb RAM, Snapdragon 400, single-sim

Poze Xiomi Redmi Note

Procesor si placa video Xiomi Redmi Note (CPU & GPU)

Asa cum am remarcat mai sus, exista doua variante, oarecum diferite, ale acestui terminal. Fiecare model vine cu un chipset diferit, ambele insa fiind excelente. Astfel, Xiomi Redmi Note 3G beneficiaza de un SoC Mediatek MT6592, ce include un procesor Octa-core Cortex-A7, capabil sa lucreze la o frecventa de 1,4/1,7 GHz, in functie de model. Memoria RAM disponibila este de 1 Gb/2Gb. Procesorul grafic este un Mali-450MP4. Asadar, destula putere de lucru, aplicatiile ruland fara a da dureri de cap. Xiomi Redmi Note 4G ofera un chipset Snapdragon 400, ce include un procesor quad-core la 1,6 Ghz, 2 Gb memorie RAM si un GPU Adreno 305. Si aici nu putem sa nu scoatem in evidenta faptul ca nu vor fi probleme in rularea aplicatiilor sau a jocurilor. Producatorul a avut grija sa lanseze doua variante, adresandu-se tuturor potentialilor cumparatori.

Display Xiomi Redmi Note

Ecranul acestui terminal se prezinta destul de bine, fiind acelasi pentru ambele modele. Vorbim despre un IPS LCD, capacitiv, multitouch, avand o diagonala de 5,5 inch. Rezolutia oferita este de 720 x 1280 pixeli, una destul de buna. Unghiurile de vizionare sunt excelente, iar culorile se prezinta destul de bine.

Alte functii Xiomi Redmi Note

• – Sunt prezente doua camere. Cea frontala, de 5 MPx, este excelenta pentru apeluri video. Camera principala, vine cu o rezolutie de 13 MPx, cu autofocus, LED flash, geo-tagging, touch focus, face and smile detection, HDR, fiind capabila si de filmari 1080p@30fps.
  • – Capacitatea de stocare onboard este de 8 Gb, existand insa, un slot de card microSD.
  • – Conectivitatea este buna: Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, Wi-Fi hotspot, bluetooth v4.0, A2DP, LE, port USB, 3 G sau 4G (in functie de model).
  • – Bateria de 3200 mAh arata bine, cel putin “pe hartie”.
  • – Terminalul ruleaza MIUI v5, ce are la baza Android 4.2 Jelly Bean.

Unboxing and Video Review Xiomi Redmi Note

Xiomi Redmi Note poate reprezenta o alegere inspirata. Acest terminal, existent si pe piata romaneasca, beneficiaza de un raport calitate-pret destul de bun. In acelasi timp insa, nu putem sa nu ne dorim si versiunea 4 G, mai ales ca Xiomi Redmi Note se poate dovedi un produs atractiv pentru romani.